fredag 3. oktober 2008

Syke nye verden

Aldous Huxley tok feil. Det er ingen Brave New World, heller en Sick New World.

Da jeg var i Amsterdam fant jeg denne butikken. Tro meg - jeg lette IKKE.



Selvfølgelig måtte jeg ta en tur rett innenfor døra også(men ikke lenger!). Avsky og nysgjerrighet er et superteam - I tell yah!



Fin fargepalett sant? De hadde enda en slik vegg. Med ballerina-crocs, ullforete crocs osv.
Om det finnes en syk verden er ihvertfall Crocs'en et virus derfra.

Jeg går mye heller barbeint med oppskrubbete og blodige føtter enn å ha på meg disse plastkolossene. Uff og uff...

3 kommentarer:

Kathleen sa...

Fy faaaaaen!!! :-O Å, så stygt! Ullfora crocks... jesus, gå med UGGs da. Det er jo dritfint i forhold.

Julie sa...

Usj nei. Ingen av dem!
Gamle Cherokser(eller hva de nå heter!) er tingen derimot! ;)

Kathleen sa...

Ja, hvis man fortsatt har føtter i barnestørrelse så... :P