onsdag 15. oktober 2008

Learning to love you more

Nå har jeg blitt ennå litt mer glad i Tine Melk.

Til vanlig drikker jeg hovedsakelig vann og melk. Ikke juice - for det etser.

Melk er en fin drikk. Sunn og proteinrik. Nam nam.

Så jeg er, som sagt, glad i det sunne med Tine Melk. I tillegg har de en av de mest geniale reklamene - No Milk Today.

Gjett om jeg(som faktisk har begynt å ta en sit-ups-session i beruset tilstand) ble glad når jeg så dette utenpå melkekartongene!!! (litt dårlige mobil-bilder så jeg "oversetter" for dere)



"Bygg muskler i en fei: ARMER.

Minimum: parker bilen og bær handlevarene hjem selv.

Middels: ta 15 armhevinger hver kveld før du legger deg.

Maks: legg deg ned og ta 20 armhevinger hver gang du mottar en SMS. På stedet."


"Bygg muskler i en fei: LÅR

Minimum: ta trappene.

Middels: 20 knebøy hver dag under nyhetene.

Maks: vandrende knebøygange uansett hvor du går."

Tine har blitt en god rollemodell. Tenk så fin verden hadde blitt om alle hadde gjort maks på begge oppgavene. ^^

4 kommentarer:

Lene sa...

Tror jeg skal begynne med det. =) Maks på alt selvfølgelig. Gleder meg spesielt til den versjonen med beintrening.... Hehehehe... Regner selvfølgelig med at du går foran som et godt forbilde! ;)

Kathleen sa...

Jeg gjør ihvertfall 'minimum'...
Jaja, jeg var ute og sykla i dag og ble driiiitsliten.

Julie sa...

Selvfølgelig, Lene. ;) La oss ta en styrektreningstur til biblioteket her om dagen.

Sliiiiiten er bra Bean. ;P

Stine sa...

Synes det er genialt med treningstips på melkekartongen! Litt sånnt for "dem i farta" som har dårlig tid;)
Kul blogg!