søndag 21. september 2008

Så var showet igang!

Misforstå meg rett;

Nei, jeg er ingen overengasjert musicalperson som kommer til å bryte ut i sang og danse
rundt omkring. (Dessverre kan man kanskje si. Skulle tro de var ganske godt trent de folka...)

Nei, jeg er ikke så veeeeldig utrolig(bare litt), men en jente stjal krona før meg.
Men jeg har ikke tenkt å reklamere for en vilt fremmed, så du får tenke deg selv hva hun så dramtisk stjal fra meg.

Nei, jeg er heller ikke fanget av noe mystisk new-age tro eller noe sånt. Selve tittelen horisonter har en helt annen betydning.

4 kommentarer:

Kathleen sa...

Julie Umulie!

Jaaa, du har fått blogg! Jeg har fått skikkelig blogg-feber, er blitt hekta og poster nye ting hele tiden.

:)

Julie sa...

Haha. Supert! Nå kan jeg kommentere alt ditt også. ;)
Tihihi, kritikk here I come.

Kathleen sa...

Ja, det er bra, jeg elsker kommentarer! Jeg elsker (saklig) kritikk også! Hehe :)

Julie sa...

Hehe. Du vet meg - jeg er jo mer saklig enn saken selv. ;P